Online kennissessie Schoon en Emissieloos Bouwen

Tijd: 10:00 - 12:00
Locatie: Online
Organisatie: Unie van Waterschappen

Deze kennissessie is bedoeld voor medewerkers van de waterschappen die te maken hebben met de inzet van materieel bij de werkzaamheden en projecten van de waterschappen.

Het programma SEB

In het programma Schoon en Emissieloos Bouwen (SEB) werken de rijksoverheid, provincies, gemeenten, waterschappen en marktpartijen samen aan de opgaven op het gebied van klimaat, natuur en gezondheid. De gezamenlijke aanpak wordt nu vastgelegd in een routekaart met daarin de stappen om te komen tot een forse reductie van de uitstoot van mobiele werktuigen en logistieke processen in de bouw. In de bijbehorende uitvoeringsagenda staan maatregelen, acties en handreikingen om de routekaart SEB succesvol te kunnen uitvoeren. Tijdens de kennissessie op 29 september bespreken we (online) de aanpak en rol van de Unie en de waterschappen én de marktpartijen.

10.00Welkom
10.05 – 11:00Programma SEB, routekaart en convenant
11.00 – 11.10Pauze
11.10 – 11.50Wat vindt de markt hiervan?
11.50 – 12.00 uurHoe kunnen we elkaar informeren en inspireren?

Meer informatie en aanmelden

Meld je aan via deze link.

Meer informatie over het programma Schoon en Emissieloos Bouwen (SEB) vind je op www.opwegnaarseb.nl.